Go Lemon

Klantenservice – Contact

Go Lemon B.V.

www.go-lemon.nl

E-mail: support@go-lemon.nl

Schade & Pech afdeling: https://www.go-lemon.nl/schade-pech

 

 

GO LEMON SLUIT PER JANUARI 2021 GEEN NIEUWE CONTRACTEN MEER AF

1e stap. De Aanvraag.

Jij kiest jouw favoriete Apple device. Je klikt ‘m aan in onze shop, stop hem in het mandje, vult de gegevens in en verzendt de aanvraag. Er vindt direct een persoons- en kredietcheck plaats. Je ontvangt binnen 1 werkdag bericht of je goedgekeurd bent.

Soms is er nog extra informatie nodig. Je ontvangt hier dan bericht over wat we nog nodig hebben. Na ontvangst van de gegevens beoordelen wij binnen 1 werkdag jouw aanvraag. We laten je weten of je afgewezen bent of goedgekeurd. Na goedkeuring kan je direct bestellen.

2e stap. De Bestelling.

Als je goedgekeurd bent, kan je de bestelling afronden. Je logt weer in, gaat naar je mandje en betaalt de startfee en 1e maand via iDeal vooruit.

Na ontvangst van de bestelling en betaling gaan we direct aan de slag voor je!

Verzending en aflevering
We leveren jouw Go Lemon pakket af bij een UPS Access Point bij jou in de buurt. Zo hoef jij niet de hele dag thuis te wachten om het pakketje in ontvangst te nemen en weten wij zeker dat alleen jij het pakket aan kunt nemen. Je krijgt bericht als het bij het UPS Access Point is afgeleverd.

Heeft je device een buts, barst, of ben je hem kwijt? Neem dan direct contact op met ons Schade & Pech Team.

Je kan hier een online schadeformulier invullen. Je ontvangt een verzendlabel om het defecte device op te sturen.

Als het defecte device verstuurd is zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk een vervangend device in huis hebt. Zo zit je nooit lang zonder en kan je direct verder.

Het beëindigen van een abonnement doe je in jouw account. Klik hier om in te loggen.

Klik op abonnementen en selecteer "beëindigen". Je ontvangt van een ons retourinstructies en een verzendlabel. Je kan ook een e-mail sturen naar support@go-lemon.nl.

Let op! Alle abonnementen lopen van de 15e van de maand tot aan de 15e. Je kan maandelijks tot de laatste dag van die maand opzeggen. Je abonnement loopt dan de 15e van de daarop volgende maand af.
 
Voorbeeld:
 
Als je op 31 maart opzegt, loopt je abonnement tot 15 april (mits het device 14 april retour is). Je hebt de laatste factuur dan op/rond 18 maart ontvangen. De laatste incasso heeft dan op/rond 25 maart plaatsgevonden.
 
Als je op 1 april opzegt (geen grap), loopt je abonnement tot 15 mei (mits het device 14 mei retour is). Je ontvangt dan de laatste factuur op/rond 18 april. De laatste incasso vindt dan op/rod 25 april plaats.
 

Return procedure
Pak het device goed in en breng je pakketje naar een UPS access point. Na ontvangst checken wij het device op schade, zoals een leasemaatschappij dat bij haar auto’s doet.

We kennen 4 categorieën met verschillende prijzen.

  1. €0. Geen zichtbare schade. Top! Over een krasje of twee doen we niet moeilijk. Hartstikke fijn, alles is afgehandeld.
  2. €50. Licht zichtbare schade. Meer dan twee en maximaal 5 oppervlakkige krasjes op het scherm of de behuizing. Je kunt de schade niet duidelijk voelen met een vinger.
  3. €100. Overduidelijk beschadigd. Dan denken we aan minimaal 1 en maximaal 3 diepe krassen, voelbaar met een vinger of nagel. Balen, maar moeten we wel oplossen.
  4. €200. Heavily (ab)used. Auw. Je device heeft meer dan 3 diepe krassen en tevens deuken die duidelijk voelbaar zijn. Niet ok!

Overname device?

E-mail ons met je verzoek en wij zorgen dat we je een vrijblijvend voorstel doen om het device over te nemen.

Onze Go Lemon klantenservice probeert jou natuurlijk zo goed mogelijk te helpen. Ben je toch niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? 

Stuur dan een e-mail, dan kan dat naar support@go-lemon.nl. Onze medewerkers gaan dan op zoek naar dé beste oplossing voor jou. Je ontvangt altijd eerst een bevestiging dat we je klacht ontvangen hebben. We reageren altijd binnen 14 dagen inhoudelijk op je klacht.

Kom je er met ons niet helemaal uit? Dan is het mogelijk jouw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Je kan je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform 

Stel je vraag per mail