Gratis verzending. Altijd!

Go Lemon

Klantenservice – Contact

Go Lemon B.V.

www.go-lemon.nl

Houtweg 29
1251CS Laren

Tel: 088 185 0172
E-mail: support@go-lemon.nl

Schade & Pech afdeling:
Tel: 010 850 7834

KvK: 67972225
BTW nummer: NL857248285B01

 

 

1e stap. De Aanvraag.

Jij kiest jouw favoriete Apple device. Je klikt ‘m aan in onze shop, stopt hem in het mandje, vult de gegevens in en verzendt de aanvraag. Er vindt direct een persoons- en kredietcheck plaats. Als je direct goedgekeurd bent kan je meteen bestellen. Soms is er nog extra informatie nodig. Je ontvangt hier dan bericht over.

Na ontvangst van de gegevens beoordelen wij binnen 1 werkdag jouw aanvraag. We laten je weten of je afgewezen bent of goedgekeurd. Na goedkeuring kan je direct bestellen.

2e stap. De Bestelling.

Als je direct goedgekeurd bent, kan je direct de bestelling afronden. Ben je goedgekeurd na het versturen van extra informatie? Dan dien je op de website van Go Lemon in te loggen op jouw account. Daar vind je jouw aanvraag terug en kan je hem afronden. Je betaalt de startfee en 1e maand (naar rato) via iDeal vooruit.

Na ontvangst van de bestelling en betaling gaan we direct aan de slag voor je!

Verzending en aflevering
We leveren jouw Go Lemon pakket af bij een UPS Access Point bij jou in de buurt. Zo hoef jij niet de hele dag thuis te wachten om het pakketje in ontvangst te nemen en weten wij zeker dat alleen jij het pakket aan kunt nemen. Je krijgt bericht als het bij het UPS Access Point is afgeleverd.

Als consument heb je het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je de dienst heeft afgesloten.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons hiervan op de hoogte brengen. Bijvoorbeeld schriftelijk, per post, of e-mail. Je kan hiervoor ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar dat is niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om de mededeling betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping:

Na herroeping ontvang je alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan zo snel mogelijk en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de herroeping, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht.

Wij mogen eventuele abonnementskosten verrekenen tot aan het moment van de ontbinding.

Let op! Het herroepingsrecht komt te vervallen als een device geactiveerd is na ontvangst. Onder activeren wordt verstaan: het aanmelden van het device bij de Apple server nadat er een 1e connectie met het internet is gemaakt (via 4G, Wifi of anders)

Download het herroepingsformulier

Heeft je device een buts, barst, of ben je hem kwijt? Neem dan direct contact op met ons Schade & Pech Team.

Op werkdagen kun je ze van 08.30 uur tot 18.00 uur bereiken op telefoonnummer 010 - 8507834. Buiten kantoortijden kun je terecht op telefoonnummer 088 – 1850172. Je ontvangt een verzendlabel om het defecte device op te sturen.

Als het defecte device verstuurd is zorgen wij ervoor dat je de volgende werkdag meteen een vervangend device in huis hebt. Zo zit je nooit lang zonder en kan je direct verder.

Het beëindigen van een abonnement doe je in jouw account. Klik hier om in te loggen.

Klik op abonnementen en selecteer "beëindigen". Je ontvangt van een ons retourinstructies en een verzendlabel.

Return procedure
Pak het device goed in en breng je pakketje naar een UPS access point. Na ontvangst checken wij het device op schade, zoals een leasemaatschappij dat bij haar auto’s doet.

We kennen 4 categorieën met verschillende prijzen.

  1. €0. Geen zichtbare schade. Top! Over een krasje of twee doen we niet moeilijk. Hartstikke fijn, alles is afgehandeld.
  2. €50. Licht zichtbare schade. Meer dan twee en maximaal 5 oppervlakkige krasjes op het scherm of de behuizing. Je kunt de schade niet duidelijk voelen met een vinger.
  3. €100. Overduidelijk beschadigd. Dan denken we aan minimaal 1 en maximaal 3 diepe krassen, voelbaar met een vinger of nagel. Balen, maar moeten we wel oplossen.
  4. €200. Heavily (ab)used. Auw. Je device heeft meer dan 3 diepe krassen en tevens deuken die duidelijk voelbaar zijn. Niet ok!

Overname device?

We krijgen vaak de vraag of een device overgenomen kan worden. Het antwoord is: Nee. Wij zijn heel bewust geen bedrijf wat Apple produkten verkoopt. Daarvoor kan je op heel veel andere adressen terecht. Wij zijn een lease/verhuur bedrijf en zetten alle devices opnieuw in voor ons Praktisch Nieuw aanbod.

Onze Go Lemon klantenservice probeert jou natuurlijk zo goed mogelijk te helpen. Ben je toch niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Neem dan contact met ons op: 088 - 1850172.

Stuur je liever een e-mail, dan kan dat naar klantenservice@go-lemon.nl. Onze medewerkers gaan dan op zoek naar dé beste oplossing voor jou. Je ontvangt altijd eerst een bevestiging dat we je klacht ontvangen hebben. We reageren altijd binnen 14 dagen inhoudelijk op je klacht.

Kom je er met ons niet helemaal uit? Dan is het mogelijk jouw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Je kan je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform 

Direct contact

Klantenservice

Bij schade of verlies

Stel je vraag per mail

Contactformulier

Hulp nodig? Of heb je een iPhone besteld en heb je nog vragen? Wij helpen je graag verder.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.